This is stupid, I'm not stupid

Gick en promenad typ, HAHA.. men aa, kände att jag behövde och så lyssnade jag på gammal lugn musik, så mys.
älska sånt! påminner om så mycket ju..

nu är jag hemma och tänkte rensa min spotify eller nåt! Vill bada men känner ingen ork, lazy child
Vi vann idag på teknikåttan! Woop, så skönt med ingen skola men det va fett uttråkande idag också.. Jag va skittrött och somnade 5 gånger. Hihi, äntligen "fick" man iaf ;) Men vi va bäääst, eller Sandra, Filip & Valentin hehe. jag fatta ingenting.. men kunliga tekniska högskolan är inget för mig! Nu är vi i final och nu vet ni! Yay
image description
myser i max tröja och ser ut som en korvis
puss! 'H

Kommentarer
Postat av: Chris

Finaste <3

2012-04-20 @ 07:08:46
URL: http://bellabittar.blogg.se/



Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns ej)

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0