There are no such things as roumers, just things we should call lies.

Jag är sjukt sugen på att shoppa lite just nu!
Men ändå vill jag spara mina pengar till sommaren.. Hur ska jag göra ?
Lite har jag råd att köpa iaf :) heheh
Funderar lite på dethär kläderna!

vet att typ alla har en sån tröja från Gina, men dom är sjukt snygga ändå :)
Sen så vill jag ha typ sånnädär byxor som sitter ganska lågt i midjan och är typ skin, fast jag hatar att byxorna ser korta ut nere vid foten.. aja, man får prova dom och se hur det ser ut på :)
sen måste jag ha några klackskor.. bara måste!
sen är mjukisarna från Hollister så sjukt sköna, och tröjan var jätte söt :) hihih, så det funderar jag också på att köpa :)

Byxor - Gina

Tröja - Gina

Skor - Bikbok

Linne - hollister

Byxor - hollister

Kyssar 'S

 


Kommentarer



Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns ej)

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0