hej snyggingar 'H


There goes hannah
Showin' off her banner
Rocking that crown
Make them boys go bananas
When you're insecure about yourself
It's a fact
You can point a finger
But there's three pointing back
I can see her crying out, yeah
Is there anybody out there?

tjaaaa, vi lever!
Men vi har jävligt mycket i skolan just nu.
BTW så ska vi nog skaffa egna bloggar, just for the better (y)
men till sommarn eller nåt, vi får se! Och vad som händer här.. aja!
Livet rullar på men skolan är en för gles spikmatta på vägen ;)

Matteprov imorgon AAAAH PRAY FOR ME ♥♥♥

44 DAGAR TILL MALTA!!!!!!! BÄÄÄÄST MED BÄSTA SOFISEN! åh längtar!
och inte långt tills skolan är CHIIIIIIIILL, och SOOOOMMAREN! aaah, taggtaggtagg!

så glad :D
fredag imorgon!!
allt ordnar siiiig. så är det & kommer alltid är vara

puss så länge alla fina


Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg, undrar bara vilken sida du har använt dig av när du har gjort din header?:)



Svara som en kommentar på min blogg, tack!:)

2012-06-10 @ 11:16:00
URL: http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se
Postat av: Tova

Hej! Vf bloggar ni aldrig....!! :((:((



Kram.

2012-06-15 @ 10:49:52
URL: http://meforever.bloggplatsen.se
Postat av: Majken

Vill du få ca.250 läsare mer?! Då tycker jag du ska delta i min awesome tävling!!! Där du kan vinna att bli länkad av mig i alla inlägg jag gör i en hel vecka! Allt du behöver göra är att göra ett inlägg om att du är med och så...och lägga in en fin sommarbild DU SJÄLV tagit! :-) Sen länkar du ditt inlägg i en kommentar i min blogg! LYCKA TILL!!! :)))

2012-06-23 @ 20:36:07
URL: http://megamajken.devote.se



Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns ej)

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0